2018-07-02 13:04:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Augusztus
 
 

 24 °C

 
H K Sz Cs P Sz V
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
 
Az összetett kereső segít Önnek abban, hogy szűkítse a keresési feltételeket. Minél több lehetőséget választ, annál nagyobb lesz a találati pontosság.  
 
Miben keressen: E-ügyintézés Városunk Önkormányzat
Tartalmazzák ezen szavak mindegyikét (pl.: "Megyei Város" azokat a találatokat sorolja fel, ahol a Megyei és a Város szavak is megtalálhatók )
Pontosan ezt a kifejezést (pl.: "Megyei Város" csak azokat a találatokat sorolja fel, ahol pontosan a Megyei Város kifejezés szerepel)
 
 
 
Megjelenés dátuma, vagy időszak
megadása esetén az időszak kezdete.
 
 
 
Időszak megadása esetén
az időszak vége.
 
Önkormányzat
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal elérhetősége
 
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

Telefon: +36-76/513-513
Telefax: +36-76/513-538
E-mail: kecskemet@kecskemet.hu
varoshaza@kecskemet.hu
cityhall@kecskemet.hu

 
Ügyfélszolgálat
 
Telefonkönyv
 


 
ONLINE ügyfélszolgálat:
 
skype azonosító:
ugyfelszolgalat.kmjv

Státusz:
 
msn azonosító:
ugyfelszolgalat@kecskemet.hu

Státusz:
 
Aktuális álláspályázatok
 
Ide írja az üzenet szövegét
címzett neve

cimzett e-mail címe:

feladó neve:

feladó e-mail címe:

 
Nyomtatás
 

PÁLYÁZATI HIRDETMÉNY - Kecskemét Megyei Jogú Város Jegyzője a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Hatósági Iroda Adó Osztályára adóügyi ügyintéző munkakör betöltésére

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Bács-Kiskun megye, 6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A társas vállalkozások helyi adó és gépjárműadó ügyeivel kapcsolatban, a csoportvezető által meghatározott beosztás szerint intézi az adókivetéssel, nyilvántartással, adómentességgel összefüggő feladatokat. Intézi az adózók által beadott fizetési könnyítésre, adómérséklésre irányuló kérelmeket. Előkészíti a helyi iparűzési adóbevallásban előterjesztett túlfizetés visszautalását az adózó kérelmére, illetve a túlfizetés átvezetését másik adóbeszedési számlára. A kincstár által rendelkezésre bocsátott programrendszerből egyedi adatszolgáltatásokat, listákat, kimutatásokat készít. Informatikai támogatást nyújt az osztályon dolgozó kollégáknak. Szükség szerint kapcsolatot tart és együttműködik a Magyar Államkincstárral és a polgármesteri hivatal informatikáért felelős szervezeti egységével. Ügyfélszolgálati teendőket lát el a hivatal ügyfélszolgálatán.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének a köztisztviselőket megillető szociális, jóléti, kulturális, egészségügyi juttatásokról, valamint a szociális és kegyeleti támogatásokról szóló 9/2010. (II.5.) önkormányzati rendelete, továbbá az Egységes Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

• Magyar állampolgárság,

• Cselekvőképesség,

• Büntetlen előélet,

• Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, műszaki menedzser, gazdasági agrármérnöki, jogi szakképzettséggel; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettséggel és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, műszaki, logisztikai felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés,

• B kategóriás jogosítvány,

• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

• Benyújthat pályázatot az is, aki középfokú képesítéssel, gazdasági középiskolai végzettséggel; vagy középiskolai végzettséggel és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztensi szakképesítéssel rendelkezik.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

• informatikai végzettség vagy informatikai szakképesítés,

• a közigazgatásban, adóztatási - különösen önkormányzati adóügyi - területen szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,

• dBASE rendszer, Java programnyelv ismerete,

Előnyt jelentő kompetenciák:

• képesség az önálló munkavégzésre és a határidők betartására

• nagyfokú pontosság, precíz munkavégzés

• terhelhetőség, önállóan és csapatban is jó teljesítmény

• jó problémamegoldó képesség, algoritmikus gondolkodás

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

• Fényképes önéletrajz a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv. 5. mellékletében foglalt adattartalommal, iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítéséről

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. február 26.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Tóth Péter Adó Osztály vezetője nyújt, a 76/512-238-os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

• Postai úton, a pályázatnak a Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 5.424-2/2018., valamint a munkakör megnevezését: adóügyi ügyintéző.

• Személyesen: Tóth Péter Adó Osztály vezetőjéhez, Bács-Kiskun megye, 6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. március 12.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

www.kecskemet.hu - 2018. február 12.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 46.§ (1) bekezdése alapján 6 hónap próbaidő kerül kikötésre.

KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK
 
 
PROGRAMOK