2019-06-21 10:31:00 | Bővebben...
 
 
 
 
2019-06-18 15:17:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2019-05-29 15:14:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2019-05-12 21:26:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2019-04-01 21:00:00 | Bővebben...
 
 
 
 
2019-03-27 12:38:00 | Bővebben...
 
 
 
Július
 
 

 

 
H K Sz Cs P Sz V
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
 
Az összetett kereső segít Önnek abban, hogy szűkítse a keresési feltételeket. Minél több lehetőséget választ, annál nagyobb lesz a találati pontosság.  
 
Miben keressen: E-ügyintézés Városunk Önkormányzat
Tartalmazzák ezen szavak mindegyikét (pl.: "Megyei Város" azokat a találatokat sorolja fel, ahol a Megyei és a Város szavak is megtalálhatók )
Pontosan ezt a kifejezést (pl.: "Megyei Város" csak azokat a találatokat sorolja fel, ahol pontosan a Megyei Város kifejezés szerepel)
 
 
 
Megjelenés dátuma, vagy időszak
megadása esetén az időszak kezdete.
 
 
 
Időszak megadása esetén
az időszak vége.
 
Városunk
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal elérhetősége
 
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

Telefon: +36-76/513-513
Telefax: +36-76/513-538
E-mail: kecskemet@kecskemet.hu
varoshaza@kecskemet.hu
cityhall@kecskemet.hu

 
Ügyfélszolgálat
 
Telefonkönyv
 
Helyi hírek
 
Ide írja az üzenet szövegét
címzett neve

cimzett e-mail címe:

feladó neve:

feladó e-mail címe:

 
Nyomtatás
2019.01.10. csütörtök
 

TÁJÉKOZTATÓ AZ ADÓÜGYEK ELEKTRONIKUS ÜGYINTÉZÉSÉNEK 2019. ÉVI VÁLTOZÁSAIRÓL

 

A VÁLLALKOZÁSOKRA VONATKOZÓ KAPCSOLATTARTÁSI SZABÁLYOK

2019. január 1-jétöl a vállalkozások kizárólag cégkapun keresztül elektronikusan intézhetik önkormányzati hatáskörbe tartozó adóügyeiket. A cégkapu alkalmazható többek között az önkormányzati adóhatósággal való elektronikus kapcsolattartásra, a bevallások, bejelentések, kérelmek beküldésére, hivatalos dokumentumok letöltésére Az önkormányzati adóhatóság küldeményeit ugyancsak cégkapun át küldi az érintetteknek. 2018. december 31-ig a küldeményeket még Az önkormányzati adóhatóság tájékoztató jelleggel papír alapon is eljuttatta az érintettek részére. Ez a szolgáltatás azonban 2019.január 1-jétöl megszűnik. A cégkapu felépítése megegyezik a már megszokott ügyfélkapu felépítésével. A dokumentum feltöltése, letöltése és tartós tárba helyezése azonos elv alapján működik.

A cégkapun kezelhetők a hozzáférési jogosultságok és elvégezhetők az egyes, cégkapu használatához kapcsolódó beállítások. A cégkapus kommunikáció teljes egészében kiváltja a hagyományos papír alapú levelezést. A vállalkozásoknak a cégkapu használatához csupán regisztrálniuk kell, amit a szervezet képviseletére jogosult természetes személy kezdeményezhet. A regisztrációval kapcsolatos tájékoztató a https:///tarhely.gov.hu/ckp-regisztracio/tajekoztato.html oldalon érhető el.

AZ EGYÉNI VÁLLALKOZÓKRA VONATKOZÓ SPECIÁLIS KAPCSOLATTARTÁSI SZABÁLYOK

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban: E-ügyintézési tv.). 9.§ (!) bekezdés a) pontja alapján elektronikus ügyintézésre köteles az egyéni vállalkozó. Az egyéni vállalkozók esetében az ügyfélkapu, azaz a Központi Ügyfél-regisztrációs Nyilvántartáshoz kapcsolódó tárhely szolgál az elektronikus kommunikációra. Mindehhez csak ügyfélkapus regisztrációra vagy tárhelyszolgáltatást is magában foglaló e-személyi igazolványra van szükség. A regisztrációval kapcsolatos tájékoztató a https:/ugyfelkapu.gov.hu/regisztracio#ancor oldalon érhető el.

2019. január l-jétől az adóigazgatási rendtartásról szóló 2017. évi CLI. törvény 36. § (6) bekezdése alapján az adóhatóság akkor is elektronikus úton tart kapcsolatot az egyéni vállalkozóval, ha az nem egyéni vállalkozói tevékenységével összefüggésben jár el, azaz például a gépjárműadójával, építményadójával kapcsolatosan vagy fizetési könnyítésre irányuló kérelme ügyében.

2019. január 1-jét követően az önkormányzati adóhatóság előtt indult adóügyekben az adózók tárhelyein - cégkapu, ügyfélkapu (KÜNY tárhely) - történik a kapcsolattartás, ezért kérjük, hogy azt hozzák létre, és folyamatosan kövessék nyomon elektronikus levelezésüket, elektronikus tárhelyeiket.

Felhívjuk figyelmüket, hogy az E-ügyintézési tv. 9. § (5) bekezdés szerint, ha jogszabály egy nyilatkozat megtétele vonatkozásában az elektronikus kapcsolattartást - vagy az elektronikus kapcsolattartás módját - kötelezővé teszi, az e követelménynek meg nem felelő nyilatkozat - főszabály szerint - hatálytalan. Tájékoztatjuk adózóinkat, hogy az egyszerű e-mail vagy ahhoz képként csatolt fájl az elektronikus ügyintézés szabályainak nem felel meg, az sem az adóhatóság, sem az adózó részéről joghatás kiváltására nem alkalmas.

Együttműködésüket köszönjük.

Dr. Határ Mária
jegyző

 
 
 
PROGRAMOK