2017-10-03 07:29:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
November
 
 
 
H K Sz Cs P Sz V
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
 
Az összetett kereső segít Önnek abban, hogy szűkítse a keresési feltételeket. Minél több lehetőséget választ, annál nagyobb lesz a találati pontosság.  
 
Miben keressen: E-ügyintézés Városunk Önkormányzat
Tartalmazzák ezen szavak mindegyikét (pl.: "Megyei Város" azokat a találatokat sorolja fel, ahol a Megyei és a Város szavak is megtalálhatók )
Pontosan ezt a kifejezést (pl.: "Megyei Város" csak azokat a találatokat sorolja fel, ahol pontosan a Megyei Város kifejezés szerepel)
 
 
 
Megjelenés dátuma, vagy időszak
megadása esetén az időszak kezdete.
 
 
 
Időszak megadása esetén
az időszak vége.
 
Városunk
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal elérhetősége
 
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

Telefon: +36-76/513-513
Telefax: +36-76/513-538
E-mail: kecskemet@kecskemet.hu
varoshaza@kecskemet.hu
cityhall@kecskemet.hu

 
Ügyfélszolgálat
 
Telefonkönyv
 


 
ONLINE ügyfélszolgálat:
 
skype azonosító:
ugyfelszolgalat.kmjv

Státusz:
 
msn azonosító:
ugyfelszolgalat@kecskemet.hu

Státusz:
 
Kiemelt hírek
 
Ide írja az üzenet szövegét
címzett neve

cimzett e-mail címe:

feladó neve:

feladó e-mail címe:

 
Nyomtatás
 

TÁJÉKOZTATÓ ÉS FIGYELEMFELHÍVÁS A HELYI IPARŰZÉSI ADÓ BEVALLÁSÁVAL KAPCSOLATBAN

Az önkormányzati adóhatóság kéri a Tisztelt Adózókat és Könyvelőiket, hogy a hibás iparűzési adóbevallások elkerülése érdekében használják Kecskemét Megyei Jogú Város önkormányzati adóhatósága által biztosított, ellenőrzött, elektronikus helyi iparűzési adóbevallási nyomtatványait.

2017. január 1-től már lehetőség van arra, hogy az adózók az állandó jellegű helyi iparűzési adóról szóló bevallási kötelezettségüket az állami adó- és vámhatósághoz (NAV) teljesítsék. Nem szűnt meg azonban annak a lehetősége sem, hogy az adózók közvetlenül az önkormányzati adóhatóság felé továbbítsák az iparűzési adóbevallásokat. Ez az egyszerűsítést célzó törvényi változás azoknál az önkormányzatoknál jelent segítséget az adózóknak, ahol nem tudták azt megteremteni, hogy elektronikusan ellenőrzött formában fogadják az adóbevallásokat, illetőleg azoknál, akik több száz önkormányzat felé nyújtanak be egyidejűleg adóbevallást.

Az állami adóhatóság rendszere befogadja a hibásan számolt illetve jogosulatlan személyektől érkező adóbevallásokat is. Az iparűzési adó ügyekben illetékes adóhatóságként azonban továbbra is az az önkormányzati adóhatóság jár el, amelynek önkormányzata a helyi adót bevezette. Ennek okán a NAV a helyi iparűzési adóról szóló bevallást - befogadó nyugta kiadása mellett, késedelem és tartalmi vizsgálat nélkül, elektronikusan továbbítja az adóalany által megjelölt székhely, telephely(ek) szerinti önkormányzati adóhatóságnak. A NAV nem vizsgálja a benyújtási jogosultságot sem, annak céljából a beküldő adóazonosító jelét és nevét továbbítja csak az önkormányzati adóhatóságnak.

Az iparűzési adóból származó bevétel változatlanul a települési önkormányzat saját bevétele. Az adózónak az iparűzési adót az illetékes önkormányzati adóhatóság számlájára kell megfizetnie, Kecskemét esetében a számla neve és száma: Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata Iparűzési Adó Beszedési Számla 11732002-15337544-03540000.

Az elmúlt időszakban az állami adóhatóságon keresztül beérkezett helyi iparűzési adóbevallások szinte kivétel nélkül hibásan érkeztek be adóhatóságunkhoz, így azokat adózói, illetve adóhatósági közreműködés nélkül nem lehet feldolgozni. A hibásan benyújtott adóbevallások elkerülése érdekében azt javasoljuk, hogy a http://www.ekecskemet.hu/neoform/details/122 címen található elektronikus helyi iparűzési adóbevallási nyomtatványt szíveskedjenek használni, mivel az szinte teljeskörűen ellenőrzi az adóbevallás helyességét (számszaki és logikai algoritmusok alapján helyes adóévre, adóalapokra, űrlapokon számol, és megfelelő adómértéket és adókedvezményt alkalmaz stb.).

A rendszer használata előzetes regisztrációhoz kötött, továbbá amennyiben az adózó helyett annak képviselője teljesíti az adókötelezettséget, úgy az első elektronikus ügyintézés időpontja előtt legalább 8 munkanappal az erre rendszeresített papíralapú nyomtatványon köteles bejelenteni az önkormányzati adóhatósághoz képviseleti jogosultságát.

Előre is köszönjük szíves közreműködésüket.

 
 
PROGRAMOK