Elérhetőségek, ügyfélszolgálat, irodák
-
Ügyfélfogadás rendjeA Polgármesteri Hivatal elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.
Telefon: +36-76/513-513
Telefax: +36-76/513-538
E-mail:
kecskemet@kecskemet.hu
varoshaza@kecskemet.hu
Honlap: www.kecskemet.hu
Közérdekű telefonszámok:
Zöldszám: +36-80/203-737
Kátyú vonal, hó - és síkossággal kapcsolatos bejelentések: 06-80/630-144 ; 06-30/384-8262
Ügyfélfogadás rendje:
- I. Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Szabadság tér 2. szám alatti telephelye:
Adóügyeknap ügyfélfogadási idő hétfő 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 szerda 7.45 – 12.00 13.00 – 18.00 péntek 7.45 – 13.30
Termőföld adásvételi és haszonbérleti szerződések kifüggesztésenap ügyfélfogadási idő hétfő 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 kedd 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 szerda 7.45 – 12.00 13.00 – 18.00 csütörtök 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 péntek 7.45 – 13.30 nap ügyfélfogadási idő hétfő 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 szerda 7.45 – 12.00 13.00 – 18.00 péntek 7.45 – 13.30 nap ügyfélfogadási idő kedd: 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 csütörtök: 13.00 – 18.00
Esküvői szolgáltatásoknap ügyfélfogadási idő kedd 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 csütörtök 7.45 – 12.00 13.00 – 18.00 - II. Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Kecskemét, Kossuth tér 1. szám alatti épületének Nagytemplom felöli oldalán található, egykori Tourinform Irodában kialakított ügyfélfogadó tér:
Önkormányzati díjak, kitüntetések, díszdiploma adományozása a meghirdetett időpont tartama alattnap ügyfélfogadási idő hétfő 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 kedd 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 szerda 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 csütörtök 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 péntek 7.45 – 13.30
Városi Támogatási Program ügyeinap ügyfélfogadási idő hétfő 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 kedd 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 szerda 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 csütörtök 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 péntek 7.45 – 13.30
Munkáltatói kölcsön, első lakáshoz jutók támogatása, települési támogatásoknap ügyfélfogadási idő csütörtök 13.00 - 18.00
Közterület használat, vonalas létesítményekkel (víziközmű, elektromos közmű, optika, gázközmű) kapcsolatos ügyintézés, lakásgazdálkodás, önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságokkal kapcsolatos ügyintézés, ingatlangazdálkodás (értékesítés, bérbeadás, vétel, kisajátítás, telekalakítások lefolytatása, tulajdonosi hozzájárulások kiadása), társasházi törvényességi felügyelet, peres, illetve nemperes képviselet ellátása, alapítványokkal, közalapítványokkal kapcsolatos ügyintézésnap ügyfélfogadási idő hétfő 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 szerda 13.00 – 18.00
Önkormányzati hatáskörbe tartozó egészségügyi alapellátási, szociális és gyermekjóléti intézményi, ifjúsági, idősügyi, civil, bűnmegelőzési és esélyegyenlőségi ügyeknap ügyfélfogadási idő kedd 7.45 – 12.00 csütörtök 13.00 – 16.00
Városi, polgármesteri, önkormányzati rendezvények, szakmai konferenciák, szakvásárokon, kiállításokon való megjelenések, külügyi kapcsolatok koordinálása, szervezése, sport, köznevelési és kulturális ügyek intézése, feladatköréhez tartozó támogatási szerződések ügyeinap ügyfélfogadási idő kedd 7.45 – 12.00 csütörtök 13.00 – 18.00 - III. Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Kecskemét, Kossuth tér 1. szám alatti épületének Színház felöli ügyfélszolgálati helyisége:
Közútkezelői hozzájárulások kiadása, közút nem közlekedési célú igénybevétele, felbontása, közút melletti ingatlan beépítése, útcsatlakozás létesítése, útmenti fa telepítése vagy kivágása, forgalmi korlátozások alóli felmentések, közműépítések, útépítések szervezésével kapcsolatos ügyek, helyi vízgazdálkodási hatósági jogkörben intézhető ügyek, közműépítések, útépítések szervezésével, utólagos víziközmű-csatlakozási igényekkel kapcsolatos ügyek, hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díjtámogatások, közérdekű bejelentések, panaszoknap ügyfélfogadási idő hétfő 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 szerda 13.00 – 18.00
Kecskeméti ingatlanok és a kecskeméti járás településeinek építésügyi hatósági ügyei, kecskeméti környezetvédelmi ügyek, 3,5 tonnát meghaladó tehergépjárművek igazolása, kecskeméti telekalakítások ügyeinap ügyfélfogadási idő kedd 7.45 – 12.00 csütörtök 13.00 – 18.00
Településrendezési tervről általános tájékoztatás, településrendezési terv módosítási kérelmek átvétele, településképi eljárásokról tájékoztatás (településképi vélemény, településképi bejelentés és szakmai konzultáció) és kérelmek átvétele, településrendezési szerződésekről általános tájékoztatás, településfejlesztési szándékok átvétele, belterületbe vonásról tájékoztatás és kérelmek átvételenap ügyfélfogadási idő kedd 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 csütörtök 13.00 – 18.00
Hagyatéki és vagyonleltár, birtokvitás ügyeknap ügyfélfogadási idő kedd 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 csütörtök 7.45 – 12.00 13.00 – 18.00 nap ügyfélfogadási idő hétfő - csütörtök 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 péntek 7.45 – 13.30 - IV. Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Rákóczi út 3. szám alatti telephelye:
Rendszeres és rendkívüli települési támogatás, rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény, szünidei gyermekétkeztetés, személyi térítési díjak megállapítása, felülvizsgálata, Bursa Hungarica ösztöndíj pályázat, köztemetés ügyeinap ügyfélfogadási idő hétfő 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 kedd 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 szerda 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 csütörtök 13.00 – 18.00 péntek 7.45 – 13.30 nap ügyfélfogadási idő kedd-péntek 9.30 – 11.30 - V. Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Hetényegyházi Kirendeltsége 6044 Darányi Ignác u. 15.:
nap ügyfélfogadási idő hétfő 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 kedd 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 szerda 7.45 – 12.00 13.00 – 16.00 csütörtök 7.45 – 12.00 13.00 – 18.00 -
TelefonkönyvKözponti hívószám: 76/513-513
Központi fax: 76/513-538
Panasz illetve segélyvonal: 80/205-120
Kátyú vonal, hó - és síkossággal kapcsolatos bejelentések: 80/204-540; 30/914-4139
Hivatali telefonkönyv (2020.02.21) -
Hatósági Iroda – Adó Osztály
-
Adókivetési és Ellenőrzési CsoportA csoport vezetője: Dabi József
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Szabadságtér 2., volt Liberté Kávéház
tel.: (+36) 76/513-513/2191, fax: (+36) 76/513-545
e-mail: dabi.jozsef@kecskemet.hu
A csoport feladatai:
- Ellátja a helyi adókkal, a talajterhelési díjjal és az átengedett központi adókkal kapcsolatos jegyzői feladatokat, valamint az adóbevallásokkal kapcsolatos teendőket.
- Az adózó kérelmére adóigazolást állít ki.
- Vagyoni bizonyítványt állít ki.
- Adó- és értékbizonyítványt állít ki.
- Adóellenőrzéseket folytat le.
- Jogszabály rendelkezése alapján törli az adótartozást.
- Ellátja az adóügyi számítógépes program helyi felügyeletét.
- Elkészíti a jogszabály által kötelező, továbbá az egyedi igények szerint felmerülő adatszolgáltatásokat, listákat, kimutatásokat, fizetési értesítéseket.
- Évente tájékoztatja az adózókat az önkormányzati adóhatóságnál vezetett számláik egyenlegéről.
Az ügyintézés az adózók nevének kezdőbetűje szerinti beosztás alapján történik!
Magánszemélyek és egyéni vállalkozók építményadó ügyeiben az ügyintézés az ingatlan fekvése szerinti területi beosztás alapján történik!ügykör megjelölése beosztás elérhetőség társas vállalkozások és egyéb szervezetek helyi adó és
gépjárműadó ügyeiA-Cs, Mé-Mny 513-513/2430 D-Gy, L 513-513/2167 H-K, Mo-Mzs 512-276 N-S, Má-Me 513-512 Sz-Zs, M-Ma 513-513/2164 egyéni vállalkozók és magánszemélyek helyi iparűzési adó és
gépjárműadó ügyeiA-Cs, S 513-513/2171 D-Gy, O, Ö, Q, R 513-542 H-K 513-542 L-Ny, P 513-513/2114 Sz-Zs 513-513/2114 termőföld bérbeadással kapcsolatos ügyek A-Zs 513-513/2167 társasházak adóügyei A-Zs 513-513/2164 talajterhelési díj, idegenforgalmi adó, mozgáskorlátozottak
és látási fogyatékosok építményadó ügyei,
magánfőzésben előállított párlat jövedéki adója,
súlyos mozgáskorlátozottak gépjárműadó mentességi ügyeiA-Zs 513-513/2171 építményadó felderítés A-Zs 513-513/2113 adóvizsgálatok A-Zs 513-513/2166 ingatlanértékelés (adó- és értékbizonyítvány kiállítása) A-Zs 513-513/2191
513-512elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó ügyek A-Zs 513-512
-
Könyvelési és Végrehajtási Csoport
-
Csoportszervezethez nem tartozó munkatársak
-
Letölthető nyomtatványokAdóügyek tekintetében az Önkormányzati Hivatali Portálon (OHP), a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap honlapon van mód az elektronikus ügyintézésre, ahol ügyeket indíthatnak, illetve folyószámla adataikat is nyomon követhetik. Az ügykövetés szolgáltatás a Magyar Államkincstártól kapott tájékoztatás alapján jelenleg az interfésszel csatlakozó önkormányzatoknál nem érhető el, így Kecskeméten sem. Az adózóinknak az elektronikus ügyintézéshez Ügyfélkapuval kell rendelkezniük, valamint az internetes ügyintézés nem lehet tiltott a Rendelkezési Nyilvántartásban. Meghatalmazott eljárására az önkormányzati adóhatósághoz eljuttatott meghatalmazás ADÓ szakrendszerben történő regisztrációját követően van mód.
Azon ügyfelek, akik nem kötelezettek és nem kívánnak elektronikus ügyet indítani, ők is elkészíthetik ezen a felületen az adóbevallásaikat, adatbejelentéseiket, bejelentéseiket, kérelmeiket, és kinyomtathatják, amelyet személyesen vagy postán tudnak eljuttatni az önkormányzati adóhatósághoz.
Az OHP portál használatára és az egyes szolgáltatásokra vonatkozó részletes tájékoztató elérhető itt: https://ohp-20.asp.lgov.hu/tajekoztato
Adóbefizetési számlaszámok
-
-
Hatósági Iroda – Igazgatási OsztályA Hatósági Iroda vezetője: Dr. Bodóczky Judit
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. félem: 38. sz.
tel.: (+36) 76/513-513; fax: (+36) 76/513-545
e-mail: hatosagi.iroda@kecskemet.hu
Az osztály vezetője: Dr. Molnár András
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. félemelet 2.
Tel.: (+36) 76/513-572; Fax: (+36) 76/513-538
E-mail: igazgatas@kecskemet.hu
Ügyfélfogadás helye és ideje:
Ügyfélszolgálat:
Kecskemét, Szabadság tér 2. (volt Liberté Kávéház)
Anyakönyvi ügyintézés
telefon: (+36) 76/513-536
(+36) 76/513-559
kedd: 7.45 - 12,00 óra és 13,00 - 16.00 óra
csütörtök: 13,00 - 18.00 óra
Termőföldek haszonbérleti és adásvételi szerződések hirdetményi úton
történő közzététele
telefon: (+36) 76/512-247
hétfő: 7,45 - 12,00 és 13,00 - 16,00 óra
kedd: 7,45 - 12,00 és 13,00 - 16,00 óra
szerda: 7,45 - 12,00 és 13,00 - 18,00 óra
csütörtök: 7,45 - 12,00 és 13,00 - 16,00 óra
péntek: 7.45 - 13.30 óra
Ügyfélszolgálat:
Kecskemét, Szabadság tér 2. (volt Liberté Kávéház)
telefon: (+36) 76/513-517
hétfő: 7.45 - 16.00 óra
szerda: 7.45 - 18.00 óra
péntek: 7.45 - 13.30 óra
Talált tárgyak ügyintézése;
telefon: (+36) 76/512-232
Növényvédelmi ügyek, közterületi fakivágás engedélyezése, szálláshely nyilvántartás;
telefon: (+36) 76/512-268
Kereskedelmi hatósági ügyek
telefon: (+36) 76/512-214
telefon: (+36) 76/512-215
Iparigazgatási hatósági ügyek,
Jelzálogtörlés, első lakáshoz jutók és albérleti támogatás igénylése
telefon: (+36) 76/513-593
Címnyilvántartási ügyek
telefon: (+36) 76/512-265
telefon: (+36) 76/512-230
Állattartási, állatvédelmi és vadkár ügyek
telefon: (+36) 76/512-230
Ingatlanközvetítői, ingatlanvagyon-értékelői és - közvetítői bejelentés
telefon: (+36) 76/513-513/2401
Ügyfélszolgálat:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. földszint 13.
(a Városháza épületének Színház felöli sarkán)
kedd: 7.45 - 12.00 óra; 13.00 - 16.00 óra
csütörtök: 7.45 - 12.00 óra 13.00 - 18.00 óra
Birtokvédelmi ügyintézés:
telefon: (+36) 76/513-557
Hagyatéki és vagyonleltár
telefon: (+36) 76/512-213
Az Igazgatási Osztály feladatai:
Ellátja a feladatkörébe tartozó önkormányzati és közigazgatási (jegyzői) hatósági ügyeket (így különösen kereskedelmi igazgatási, telephely ügyintézéssel, szálláshellyel és üzemeltetésével kapcsolatos hatósági és nyilvántartási feladatokat) birtokvitás feladatokat, illetve az anyakönyvi- és a hagyatéki feladatokat. Működteti a Hetényegyházi Kirendeltséget.
Az osztály felépítése-
Általános Igazgatási Csoport
-
Anyakönyvi-Hagyatéki CsoportA Csoport vezetője: Dr. Balázs Erika
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. félemelet 3.
Tel.: (+36) 76/512-201; Fax: (+36) 76/513-538
E-mail: anyakonyv@kecskemet.hu- Ellátja az anyakönyvi ügyintézés hatósági és egyes szolgáltatási feladatait az Elektronikus Anyakönyvi Rendszer használatával.
- Közreműködik a házasságkötéseknél, a bejegyzett élettársi kapcsolatok létesítésénél.
- Ellátja a központi cimregiszter működtetésével, ezen belül a címmegállapítással és a címnyilvántartás vezetésével kapcsolatos feladatokat.
- Intézi az állampolgársági esküvel kapcsolatos ügyeket, valamint a névváltoztatási kérelmeket.
- Átvezeti az anyakönyvi alapbejegyzéseket, valamint az utólagos bejegyzésekből és kijavításokból eredő adatváltozásokat a személyi adat-és lakcímnyilvántartáson.
- Intézi a hagyatéki, póthagyatéki ügyeket.
- Elvégzi a kiskorú örökösök, a gondnokoltak és gyámság alá helyezettek ingó és ingatlan vagyonának leltározását.
- Elvégzi a Hetényegyházi Kirendeltség által ellátandó feladatokat, amelyek a 6044 irányítószámú bejelentett lakóhelyen, tartózkodási helyen életvitelszerűen lakók tekintetében:
b) a házasságkötéssel kapcsolatos anyakönyvi feladatokat,
c) a 32. §-ban meghatározott pénzbeli és természetbeni támogatásokra vonatkozó kérelmek átvételét és a Szociálpolitikai Osztályhoz továbbítását.
Elérhetőségek, feladatok jogszabályok
-
Ügytípus leírások
-
Letölthető nyomtatványok
-
-
Hatósági Iroda – Szociálpolitikai Osztály
-
Városstratégiai Iroda - Gazdálkodási Osztály
Az Iroda vezetője: Varga Miklós
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. 2. emelet 19/3. számú iroda
Tel.: (+36) 76/513-552; Fax: (+36) 76/513-540
E-mail: gazdalkodas@kecskemet.hu
varga.miklos@kecskemet.huAz osztály vezetője: Dorcsák Annamária
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. 2. emelet 19/3. számú iroda
Tel.: (+36) 76/513-534; Fax: (+36) 76/513-540
E-mail: dorcsak.annamaria@kecskemet.huÜgyfélszolgálat:
Esküvői szolgáltatásokE-mail: gondnoksag@kecskemet.hu telefon: 76/512-251
Kérjük tisztelt ügyfeleinket, hogy ügyeiket elsősorban telefonon, e-mailben vagy elektronikus úton intézzék, amennyiben ez nem lehetséges, a Hivatal ügyintézőivel előzetes bejelentkezés alapján lehetőség nyílik a személyes ügyintézésre is (a Városháza Lestár tér felőli ügyfélfogadó helyiségében), a járványügyi előírások szigorú betartása mellett.A Költségvetési és Intézményüzemeltetési Osztály feladatai
(1) A Költségvetési és Intézményüzemeltetési Osztály ellátja a tervezéssel, előirányzat-felhasználással, az előirányzat-módosítással, az üzemeltetéssel, fenntartással, működtetéssel, beruházással, a vagyonhasználattal és hasznosítással, a készpénzkezeléssel, a könyvvezetéssel és a beszámolási kötelezettséggel, az adatszolgáltatással kapcsolatos átfogó pénzügyi, gazdálkodási és számviteli feladatokat, kiemelt figyelmet fordítva a gazdaságosságra, hatékonyságra, eredményességre, valamint az ellenőrzési nyomvonal és a belső kontrollok folyamatos működésére.
(2) Ellátja a hivatal székhelyével és telephelyeivel kapcsolatos üzemeltetési feladatokat, azokat koordinálja, naprakészen felügyeli az azzal kapcsolatos teendők ellátását.Az osztály felépítése
-
Pénzügyi Csoport
A csoport vezetője: Czakó Anita
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. emelet 29. számú iroda
Tel.: (+36) 76/512-270; Fax: (+36) 76/513-540
E-mail: czako.anita@kecskemet.huA Pénzügyi Csoport feladata az önkormányzat jóváhagyott költségvetésének végrehajtásával kapcsolatos operatív tevékenység ellátása.
(1) Havonként elkészíti az önkormányzat finanszírozási- és likviditási ütemtervét, és arról tájékoztatja a közgyűlés költségvetési ügyekben feladat- és hatáskörrel rendelkező bizottságát.
(2) Az együttműködési megállapodásoknak megfelelően ellátja Kecskemét Megyei Jogú Város Települési Nemzetiségi Önkormányzatainak gazdálkodási feladatait. Elkészíti a települési nemzetiségi önkormányzatok határozatai alapján az elemi költségvetésüket, illetve a költségvetés végrehajtásáról szóló beszámolókat. Segítséget nyújt költségvetésük módosításának előkészítéséhez. Vezeti a könyvviteli nyilvántartásukat.
(3) Intézi a bevételek beszedésével kapcsolatos pénzügyi teendőket, a számlakibocsátást és vezeti a bevételekhez kapcsolódó analitikus nyilvántartásokat. Adatokat szolgáltat a társosztályoknak.
(4) Az adók kivételével nyilvántartja az önkormányzat követeléseit.
(5) Gondoskodik a kötelezettségvállalások nyilvántartásáról.
(6) Kötelezettségvállalási szabályzat alapján ellátja az utalványozással, ellenjegyzéssel, szakmai teljesítéssel, valamint az érvényesítéssel kapcsolatos feladatokat.
(7) Ellátja a költségvetés végrehajtására vonatkozó kötelezettségvállalások pénzügyi teljesítését.
(8) Gondoskodik az önkormányzat adósságállományának, kezességvállalásának analitikus nyilvántartásáról.
(9) Előkészíti a hitel igénybevételéhez szükséges dokumentációt, közreműködik a hitelszerződések előkészítésében, gondoskodik a hitelek és hitelkamatok törlesztéséről és nyilvántartásáról.
(10) Gondoskodik az átmenetileg szabad pénzeszközök lekötéséről.
(11) Nyilvántartja az önkormányzat tulajdonában lévő értékpapírokat, illetve a vagyoni befektetéseket.
(12) Ellátja a házipénztár működésével kapcsolatos feladatokat.
(13) Ellátja a munkáltatói lakásvásárlási és - építési kölcsön folyósításával és nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat.
(14) Vezeti az önkormányzati kölcsönben részesülő első lakáshoz jutók kölcsöneinek analitikus nyilvántartását, negyedévenként elvégzi az egyeztetést a főkönyvi könyveléssel.
(15) Nyilvántartja, elkészíti az adó bevallást és teljesíti az állami adóhatósággal szembeni kötelezettséget.
(16) Gondoskodik a segélyek kifizetéséről, valamint a kifizetett segélyek alapján az önkormányzatot megillető állami támogatás visszaigényléséről.
(17) Végzi az önkormányzati tulajdonú lakások forgalmazásával kapcsolatos nyilvántartási és pénzügyi feladatokat.
(18) Gondoskodik a pályázatokon nyert támogatások lehívásáról, az ezzel kapcsolatos számlanyitási feladatokról.
(19) Tervezi az önkormányzat, valamint a hivatal bér-és létszám előirányzatát, gondoskodik az illetmény és a külső személyi juttatások számfejtéséről. A Magyar Államkincstár Bács-Kiskun Megyei Igazgatósága által megküldött adatok alapján elkészíti a bérfeladást a főkönyvi könyvelés részére. Gondoskodik az illetmény, a bér, tiszteletdíj, megbízási díj és egyéb személyi jellegű kifizetések számfejtéséről, az ehhez kapcsolódó nyilvántartások vezetéséről, a szükséges egyeztetések elvégzéséről.
(20) Ellátja a bevallásokkal, adóigazolásokkal, jövedelemigazolásokkal kapcsolatos feladatokat.
(21) Ellátja a cafetéria rendszer működtetésével kapcsolatos feladatokat.
(22) Gondoskodik a főkönyvi könyvelés és a bevételekről vezetett analitikus könyvelés egyeztetéséről. Analitikus nyilvántartásokból - negyedévenként - részletes adatszolgáltatást teljesít a főkönyvi könyvelésnek.
(23) Végzi a „Kék-víz” Bács-Kiskun Megyei Ivóvízminőség-javító Önkormányzati Társulással kapcsolatos pénzügyi feladatokat.
(24) Nyilvántartja az önkormányzati vagyont, egyeztetést végez a vagyon kataszteri nyilvántartással. Gondoskodik a vagyonkezelési szerződés alapján átadott vagyon értékcsökkenése elszámolásának és vagyonra visszaforgatásának év végi egyeztetéséről.
(25) Gondoskodik az üzemeltetésre, kezelésre átadott eszközök leltár és nyilvántartás szerinti egyezőségéről, az üzemeltetők leltározási feladatainak elvégzéséről.
(26) Elkészíti a hivatal éves leltárát, vezeti a szükséges analitikus nyilvántartásokat és gondoskodik a leltárértékelés elvégzéséről.
(27) Behajthatatlan követelésekről tájékoztatót készít a közgyűlés részére.
(28) Meg nem valósuló beruházások (befejezetlen) vagyonból történő kivezetéséről előterjesztést készít a közgyűlés részére.
(29) Nyilvántartja a jogszabály alapján meghatározott hatósági határozatokban foglalt pénzfizetési kötelezettségeket.
(30) Figyelemmel kíséri az adóbevételek alakulását. A társosztállyal napi kapcsolatot tart fenn.
(31) Napi információkat szolgáltat a banki folyamatokról, a bankszámlán rendelkezésre álló pénzkészletről.
(32) Intézi a folyékony hulladékszállítás utáni központi előirányzat igénylését.Ügykör megjelölése Telefonszám munkaügyi feladatok 76/513-513 vevő számlák kezelése 76/512-262 szállítói számlák kezelése 76/512-253 nemzetiségi önkormányzatok gazdasági feladatai 76/512-129 gazdasági társaságokkal kapcsolatos pénzügyi feladatok 76/512-323 -
Városstratégiai Iroda - Pályázatkezelési és Közbeszerzési Osztály
-
Mérnöki Iroda – Várostervezési Osztály
-
Mérnöki Iroda – Városüzemeltetési Osztály
-
Humánszolgáltatási Iroda – Társadalompolitikai Osztály
-
Humánszolgáltatási Iroda – Közösségi Kapcsolatok Osztálya
-
Szervezési és Jogi Iroda – Jogi Osztály
-
Szervezési és Jogi Iroda – Képviselő-testületi Osztály
-
Jegyző Titkárság
-
Humánpolitikai CsoportAz csoport vezetője: Vargháné Kun Henrietta
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. félemelet 46.
Tel.:(+36) 76/513-554; Fax: (+36) 76/513-538
E-mail: human@kecskemet.hu
A Csoport feladatai:
• Ellátja, illetve közreműködik a humán erőforrás menedzsmenttel és stratégiával, valamint a minőségirányítással összefüggő feladatok végrehajtásában. Ezen belül kiemelten végzi, illetve előkészíti:
a) a munkakörelemzést és munkakörtervezést,
b) a humán erőforrás tervezését, kiválasztását,
c) az ösztönzésmenedzsment technikák kidolgozását, alkalmazását,
d) a teljesítményértékeléssel összefüggő koordinációt,
e) a humán erőforrás fejlesztést, képzést,
f) az érdekegyeztetést.
• Ellátja a hatályos munkajogi jogszabályokból a hivatalra háruló humánpolitikai ügyintézési és nyilvántartási feladatokat.
• Ellátja a köztisztviselők képzésével, továbbképzésével kapcsolatos feladatokat.
• Előkészíti és koordinálja az egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség előmozdításáról szóló törvényben a munkáltató számára előírt kötelezettségek végrehajtását.
• Szervezi és előkészíti a lakáscélú munkáltatói támogatás iránti kérelmeket, a hivatal köztisztviselőiből kijelölt ad hoc bizottság közreműködésével javaslatot készít a döntési jogkörrel rendelkező tisztségviselők részére a támogatások odaítéléséről.
A kezelésében lévő adatfajták:
• vagyonnyilatkozatok
• személyi anyagok
A működésére vonatkozó jogszabályok:
• a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény
• a közszolgálati tisztviselők részére adható juttatásokról és egyes illetménypótlékokról szóló 249/2012. (VIII.31.) Korm. rendelet
• a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet
• a közszolgálati tisztviselők személyi irataira, a közigazgatási szerveknél foglalkoztatott munkavállalók személyi irataira és a munkaügyi nyilvántartásra, a közszolgálati alapnyilvántartásra és közszolgálati statisztikai adatgyűjtésre, valamint a tartalékállományra vonatkozó egyes szabályokról szóló 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet
• a közszolgálati tisztviselőkkel szembeni fegyelmi eljárásról szóló 31/2012. (III.7.) Korm. rendelet
• a közszolgálati egyéni teljesítményértékelésről szóló 10/2013. (I.21.) Korm. rendelet
• a közszolgálati tisztviselők egyéni teljesítményértékeléséről szóló 10/2013. (VI.30.) KIM. rendelet
• a közszolgálati tisztviselők továbbképzéséről szóló 273/2012. (IX.28.) Korm. rendelet
• a közigazgatási és az ügykezelői alapvizsgáról szóló 174/2011. (VIII.31.) Korm. rendelet
• a közigazgatási szakvizsgáról szóló 35/1998. (II.27.) Korm. rendelet
• a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.7.) Korm. rendelet
• a főbb munkaügyi statisztikai fogalmakról és azok definícióiról szóló 3/2010. (IV.2.) KSH közlemény
• a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény
• a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény és végrehajtási rendeletei
• az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény
• Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény
• a nemzetiségek jogairól szóló 2011. évi CLXXIX. törvény
• az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény
• a pályakezdő fiatalok, az ötven év feletti munkanélküliek, valamint a gyermek gondozását, illetve a családtag ápolását követően munkát keresők foglakoztatásának elősegítéséről, továbbá az ösztöndíjas foglalkoztatásról szóló 2004. évi CXXIII. törvény
• a prémiumévek programról és a különleges foglalkoztatási állományról szóló 2004. évi CXXII. törvény
• a közfoglalkoztatásról és a közfoglalkoztatáshoz kapcsolódó, valamint egyéb törvények módosításáról szóló 2011. évi CVI. törvény
• a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény
• a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény
• a felsőoktatási szakképzésről és a felsőoktatási képzéshez kapcsolódó szakmai gyakorlat egyes kérdéseiről szóló 230/2012. (VIII. 28.) Korm. rendelet
• a kormányzati személyügyi igazgatási feladatokat ellátó szerv által lefolytatott pályáztatás rendjéről, annak szervezéséről és lebonyolításáról, a pályázati eljárás alól adott mentesítésről, a kompetencia-vizsgálatról és a toborzási adatbázisról, valamint a pályázati eljáráshoz kapcsolódó nyilvántartás szabályairól szóló 406/2007. (XII.27.) Korm. rendelet
• a közalkalmazotti pályázatnak a kormányzati személyügyi igazgatási feladatokat ellátó szerv honlapján történő közzétételére vonatkozó részletes szabályokról szóló 388/2007. (XII.23.) Korm. rendelet
• az egyenlő bánásmódról és az esélyegyenlőség előmozdításáról szóló 2003. évi CXXV. törvény
-
Ellenőrzési Csoport
-