Ugrás a tartalomra
Keresés

Hozzájárulok hogy az adataimat hírlevél küldés céljából felhasználják. Elfogadom az adatkezelés tájékoztatót!

PÁLYÁZATI HIRDETMÉNY – hagyatéki ügyintéző munkakör betöltésére

Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet

Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Hatósági Iroda Igazgatási Osztályára

hagyatéki ügyintéző


munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Bács-Kiskun megye, 6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

Ellátandó feladatok:

1. számú melléklet 14. pontjának megfelelő hatósági feladatkör

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A hagyatéki eljárásról szóló 2010. évi XXXVIII. törvény alapján a hagyatéki eljárások jegyzői szakaszának lefolytatása, póthagyatéki eljárások előkészítése, gondoksági ügyekben vagyonleltár készítés. Közjegyzőkkel való rendszeres kapcsolattartás.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.

Pályázati feltételek:

•     Magyar állampolgárság,
•     Cselekvőképesség,
•     Büntetlen előélet,
•    Középfokú képesítés, közgazdasági, közszolgálati rendészeti középiskolai végzettség, vagy középiskolai végzettsége és közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi szakképzettség, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati szakképesítés,
•     Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
•   Annak igazolása, hogy a pályázó a SARS-CoV-2 koronavírus elleni védőoltással (kétdózisú oltóanyag esetén mindkét dózissal) beoltásra került. Ezen kötelezettség alól mentesül az a személy, aki részére egészségügyi okból ellenjavallt a védőoltás felvétele és ezt háziorvosi vagy szakorvosi vélemény alátámasztja.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

•         közigazgatásban szerzett gyakorlat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

•         Motivációs levél, fényképes önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalommal, iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítéséről.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2022. február 6. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 21.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Molnár András osztályvezető nyújt, a 76/513-561-es telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

•    Postai úton, a pályázatnak a Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 25.928-1/2021., valamint a munkakör megnevezését: hagyatéki ügyintéző.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. január 31.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

•         www.kecskemet.hu - 2021. december 23.
•         www.karrierm.hu - 2021. december 23.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 46.§ (1) bekezdése alapján 6 hónap próbaidő kerül kikötésre. Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével Ön hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni e-papír szolgáltatás (https://epapir.gov.hu felületen) ügyfélkapus azonosítást követően erre vonatkozó kérelem megküldése útján.

2021. december 23.