PÁLYÁZATI HIRDETMÉNY – hagyatéki ügyintéző munkakör betöltésére
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Hatósági Iroda Igazgatási Osztályára
hagyatéki ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun megye, 6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.
Ellátandó feladatok:
1. számú melléklet 14. pontjának megfelelő hatósági feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A hagyatéki eljárásról szóló 2010. évi XXXVIII. törvény alapján a hagyatéki eljárások jegyzői szakaszának lefolytatása, póthagyatéki eljárások előkészítése, gondoksági ügyekben vagyonleltár készítés. Közjegyzőkkel való rendszeres kapcsolattartás.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Középfokú képesítés, közgazdasági, közszolgálati rendészeti középiskolai végzettség, vagy középiskolai végzettsége és közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi szakképzettség, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati szakképesítés,
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
• Annak igazolása, hogy a pályázó a SARS-CoV-2 koronavírus elleni védőoltással (kétdózisú oltóanyag esetén mindkét dózissal) beoltásra került. Ezen kötelezettség alól mentesül az a személy, aki részére egészségügyi okból ellenjavallt a védőoltás felvétele és ezt háziorvosi vagy szakorvosi vélemény alátámasztja.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• közigazgatásban szerzett gyakorlat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Motivációs levél, fényképes önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalommal, iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítéséről.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2022. február 6. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 21.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Molnár András osztályvezető nyújt, a 76/513-561-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 25.928-1/2021., valamint a munkakör megnevezését: hagyatéki ügyintéző.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. január 31.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• www.kecskemet.hu - 2021. december 23.
• www.karrierm.hu - 2021. december 23.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 46.§ (1) bekezdése alapján 6 hónap próbaidő kerül kikötésre. Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével Ön hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni e-papír szolgáltatás (https://epapir.gov.hu felületen) ügyfélkapus azonosítást követően erre vonatkozó kérelem megküldése útján.
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Hatósági Iroda Igazgatási Osztályára
hagyatéki ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Bács-Kiskun megye, 6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.
Ellátandó feladatok:
1. számú melléklet 14. pontjának megfelelő hatósági feladatkör
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A hagyatéki eljárásról szóló 2010. évi XXXVIII. törvény alapján a hagyatéki eljárások jegyzői szakaszának lefolytatása, póthagyatéki eljárások előkészítése, gondoksági ügyekben vagyonleltár készítés. Közjegyzőkkel való rendszeres kapcsolattartás.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint az Egységes Közszolgálati Szabályzat az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Középfokú képesítés, közgazdasági, közszolgálati rendészeti középiskolai végzettség, vagy középiskolai végzettsége és közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi szakképzettség, vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és közszolgálati szakképesítés,
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
• Annak igazolása, hogy a pályázó a SARS-CoV-2 koronavírus elleni védőoltással (kétdózisú oltóanyag esetén mindkét dózissal) beoltásra került. Ezen kötelezettség alól mentesül az a személy, aki részére egészségügyi okból ellenjavallt a védőoltás felvétele és ezt háziorvosi vagy szakorvosi vélemény alátámasztja.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• közigazgatásban szerzett gyakorlat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Motivációs levél, fényképes önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. mellékletében foglalt adattartalommal, iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata, 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul, nyilatkozat a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítéséről.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2022. február 6. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 21.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Dr. Molnár András osztályvezető nyújt, a 76/513-561-es telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 25.928-1/2021., valamint a munkakör megnevezését: hagyatéki ügyintéző.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. január 31.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
• www.kecskemet.hu - 2021. december 23.
• www.karrierm.hu - 2021. december 23.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 46.§ (1) bekezdése alapján 6 hónap próbaidő kerül kikötésre. Jelentkezésével és önéletrajzának megküldésével Ön hozzájárulását adja ahhoz, hogy az önéletrajzában megadott adatokat Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározottak szerint kezelje abból a célból, hogy az állásajánlatra történő kiválasztást lebonyolítsa. Ezen hozzájárulását Ön bármikor, indokolás nélkül jogosult visszavonni e-papír szolgáltatás (https://epapir.gov.hu felületen) ügyfélkapus azonosítást követően erre vonatkozó kérelem megküldése útján.
2021. december 23.