2020-04-17 10:40:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Május
 
 

 

 
H K Sz Cs P Sz V
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
 
Az összetett kereső segít Önnek abban, hogy szűkítse a keresési feltételeket. Minél több lehetőséget választ, annál nagyobb lesz a találati pontosság.  
 
Miben keressen: E-ügyintézés Városunk Önkormányzat
Tartalmazzák ezen szavak mindegyikét (pl.: "Megyei Város" azokat a találatokat sorolja fel, ahol a Megyei és a Város szavak is megtalálhatók )
Pontosan ezt a kifejezést (pl.: "Megyei Város" csak azokat a találatokat sorolja fel, ahol pontosan a Megyei Város kifejezés szerepel)
 
 
 
Megjelenés dátuma, vagy időszak
megadása esetén az időszak kezdete.
 
 
 
Időszak megadása esetén
az időszak vége.
 
Önkormányzat
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal elérhetősége
 
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

Telefon: +36-76/513-513
Telefax: +36-76/513-538
E-mail: kecskemet@kecskemet.hu
varoshaza@kecskemet.hu
cityhall@kecskemet.hu

 
Ügyfélszolgálat
 
Telefonkönyv
 
Koronavírus
 
Ide írja az üzenet szövegét
címzett neve

cimzett e-mail címe:

feladó neve:

feladó e-mail címe:

 
Nyomtatás
 

A kecskeméti Operatív Törzs újabb intézkedései (2020. március 19.)

A Városi Operatív Törzs több szekcióban tárgyalt.

Döntések, intézkedések:

-Az idősek fokozott védelme érdekében a közös képviselők lehetőség szerint minden lépcsőházba tegyék a Gondoskodó Szolgálat igénybevételének lehetőségéről szóló tájékoztatót.

-Minden lehetséges fórumon kérjük az időseket, hogy ne hagyják el otthonaikat. Az önkormányzat által működtetett Nyíri úti és Horváth Döme utcai nyugdíjasházban bevezetjük a zsiliprendszert. Ez azt jelenti, hogy akinek van hozzátartozója, az a bevásárolt termékeket a nővér útján juttatja el hozzátartozójához. Akinek nincs hozzátartozója, annak az idősnek a Gondoskodó Szolgálat segít bevásárolni. Az önkéntesek is csak a nővéreknek adhatják át a csomagokat.

-Az iskolák kapcsán az a tájékoztatás érkezett, hogy a távoktatás rendben elkezdődött. Összesen mintegy 90 notebook/tablet hiányzik, ezek beszerzését az önkormányzat megfinanszírozza.

-Gyermek háziorvosi ellátással kapcsolatosan az operatív törzs kéri, hogy beteg gyerekek hozzátartozói először telefonáljanak az orvosnak és csak a telefonos megbeszélést követően, szükség esetén menjenek az orvosi rendelőbe.

-A házi gyermekorvosok munkanapokon 9-18 óra között hívhatók telefonon.

-Hétköznap 18 óra után és hétvégén a házi gyermekorvosi ügyeletet kell hívni, tel: 76/516-904. Az ügyeleti ellátás leterheltsége miatt az operatív törzs kéri a betegeket, hogy régóta meglévő panaszaikkal receptfelírás céljából ne az ügyeleten jelentkezzenek.

-A felnőtt háziorvosi ellátással kapcsolatosan szintén a fenti iránymutatások érvényesek, azzal a különbséggel, hogy a háziorvosokat munkanapokon 8-17 óra között lehet telefonon hívni. Egyéb időpontban a felnőtt háziorvosi ügyeletet kell keresni, amelynek telefonszáma: 76/516-984.

-A kiadott kormányrendelet értelmében a fogorvosok csak sürgősségi eseteket látnak el.

-Az önkormányzat a Család és Karrier PONTtal összefogva segítő szolgálatot szervez a gyermekek felügyeletére, 3-4 gyermek együttes otthoni felügyelete keretében. A felmérés elkezdődött, elérhetőség:

Igényfelmérés - Segítő szolgálat gyermekek felügyeletére

-A lakosság az egyes kecskeméti médiafelületeken orvosok bevonásával kapjon tájékoztatást az új koronavírus járvány óvatossági, megelőzési lehetőségeiről.

-A Mentális és Lelki Elsősegély Szolgálat telefonos tevékenységét meg kell erősíteni.

-A szociális alapszolgáltatások közül az idősek klubjaiban, a fogyatékosok nappali intézményeiben, valamint a pszichiátriai és szenvedélybeteg nappali ellátást nyújtó intézményeiben az ellátás felfüggesztése indokolt.

-A támogató szolgálat esetében a szállítás csökkenése miatt a dolgozói létszámot a személyi segítésre csoportosítják át.

-Az operatív törzs kéri, hogy a Máltai Szeretetszolgálat Népkonyháján az ebédet egyszer használatos edényben, lehetőleg elvitelre kapják meg.

-A nappali melegedő 7-15 óra között legyen nyitva, az intézményben egyszerre maximum10 személy tartózkodjon. Óránként 15 perc fertőtlenítési szünetet rendelnek el.

-A KIK-FOR Kft. vizsgálja meg az üzlethelyiségek bérleti díj csökkentésének lehetőségeit.

Üdvözlettel:

Szemereyné Pataki Klaudia

polgármester

 
 
PROGRAMOK