2019-10-17 08:34:00 | Bővebben...
 
 
 
 
2019-10-13 15:16:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2019-10-09 14:58:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2019-10-03 10:30:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Október
 
 

 

 
H K Sz Cs P Sz V
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
 
Az összetett kereső segít Önnek abban, hogy szűkítse a keresési feltételeket. Minél több lehetőséget választ, annál nagyobb lesz a találati pontosság.  
 
Miben keressen: E-ügyintézés Városunk Önkormányzat
Tartalmazzák ezen szavak mindegyikét (pl.: "Megyei Város" azokat a találatokat sorolja fel, ahol a Megyei és a Város szavak is megtalálhatók )
Pontosan ezt a kifejezést (pl.: "Megyei Város" csak azokat a találatokat sorolja fel, ahol pontosan a Megyei Város kifejezés szerepel)
 
 
 
Megjelenés dátuma, vagy időszak
megadása esetén az időszak kezdete.
 
 
 
Időszak megadása esetén
az időszak vége.
 
Önkormányzat
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal elérhetősége
 
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

Telefon: +36-76/513-513
Telefax: +36-76/513-538
E-mail: kecskemet@kecskemet.hu
varoshaza@kecskemet.hu
cityhall@kecskemet.hu

 
Ügyfélszolgálat
 
Telefonkönyv
 
Hatósági Iroda
 
Ide írja az üzenet szövegét
címzett neve

cimzett e-mail címe:

feladó neve:

feladó e-mail címe:

 
Nyomtatás
 

Igazgatási Osztály

A Hatósági Iroda vezetője: Dr. Bodóczky Judit
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. félem: 38. sz.
tel.: (+36) 76/513-513; fax: (+36) 76/513-545
e-mail: hatosagi.iroda@kecskemet.hu

Az osztály vezetője: Dr. Molnár András
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. félemelet 2.
Tel.: (+36) 76/513-572; Fax: (+36) 76/513-538
E-mail: igazgatas@kecskemet.hu

Ügyfélfogadás helye és ideje:

Ügyfélszolgálat:

Kecskemét, Szabadság tér 2. (volt Liberté Kávéház)

Anyakönyvi ügyintézés

telefon: (+36) 76/513-536

(+36) 76/513-559

kedd: 7.45 - 12,00 óra és 13,00 - 16.00 óra

csütörtök: 13,00 - 18.00 óra

Termőföldek haszonbérleti és adásvételi szerződések hirdetményi úton

történő közzététele

telefon: (+36) 76/512-247

hétfő: 7,45 - 12,00 és 13,00 - 16,00 óra

kedd: 7,45 - 12,00 és 13,00 - 16,00 óra

szerda: 7,45 - 12,00 és 13,00 - 18,00 óra

csütörtök: 7,45 - 12,00 és 13,00 - 16,00 óra

péntek: 7.45 - 13.30 óra

Ügyfélszolgálat:

Kecskemét, Szabadság tér 2. (volt Liberté Kávéház)

telefon: (+36) 76/513-517

hétfő: 7.45 - 16.00 óra

szerda: 7.45 - 18.00 óra

péntek: 7.45 - 13.30 óra

Talált tárgyak ügyintézése;

telefon: (+36) 76/512-232

Növényvédelmi ügyek, közterületi fakivágás engedélyezése, szálláshely nyilvántartás;

telefon: (+36) 76/512-268

Kereskedelmi hatósági ügyek

telefon: (+36) 76/512-214

telefon: (+36) 76/512-215

Iparigazgatási hatósági ügyek,

Jelzálogtörlés, első lakáshoz jutók és albérleti támogatás igénylése

telefon: (+36) 76/513-593

Címnyilvántartási ügyek

telefon: (+36) 76/512-265

telefon: (+36) 76/512-230

Állattartási, állatvédelmi és vadkár ügyek

telefon: (+36) 76/512-230

Ingatlanközvetítői, ingatlanvagyon-értékelői és - közvetítői bejelentés

telefon: (+36) 76/513-513/2401

Ügyfélszolgálat:

Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. földszint 13.

(a Városháza épületének Színház felöli sarkán)

kedd: 7.45 - 12.00 óra; 13.00 - 16.00 óra

csütörtök: 7.45 - 12.00 óra 13.00 - 18.00 óra

Birtokvédelmi ügyintézés:

telefon: (+36) 76/513-557

Hagyatéki és vagyonleltár

telefon: (+36) 76/512-213

Az Igazgatási Osztály feladatai:
Ellátja a feladatkörébe tartozó önkormányzati és közigazgatási (jegyzői) hatósági ügyeket (így különösen kereskedelmi igazgatási, telephely ügyintézéssel, szálláshellyel és üzemeltetésével kapcsolatos hatósági és nyilvántartási feladatokat) birtokvitás feladatokat, illetve az anyakönyvi- és a hagyatéki feladatokat. Működteti a Hetényegyházi Kirendeltséget.

Az osztály felépítése
Általános Igazgatási Csoport
Anyakönyvi-Hagyatéki Csoport
Ügytípus leírások
Letölthető nyomtatványok


Általános Igazgatási Csoport

A Csoport vezetője: Dr. Szűcs Veronika
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Szabadság tér 2. (volt Liberté Kávéház)
Tel.: (+36) 76/512-232
E-mail: alt.igazgatas@kecskemet.hu

- Döntésre előkészíti az állatok védelmével, tartásával összefüggő államigazgatási ügyeket. Vezeti önkormányzati hatáskörben az állatok nyilvántartását.
- Döntésre előkészíti a jegyző kereskedelmi igazgatási feladatait, kereskedelmi hatóságként ellenőrzéseket végez.
- Intézi a bevásárlóközpontok üzemeltetőinek nyilvántartásba vételét, ellenőrzi a vásárrendezőket és piacfenntartókat, valamint a bevásárlóközpontok üzemeltetőit.
- Ellátja az üzleti és nem üzleti célú szálláshely-szolgáltatási tevékenység engedélyezési, valamint ellenőrzési feladatait.
- Ellátja a jegyző ingatlanvállalkozás-felügyeleti hatóságként végzett, az ingatlanközvetítők és az ingatlanvagyon-értékelők és közvetítők nyilvántartásba vételét.
- Intézi az ipari és szolgáltató tevékenységek végzéséhez szükséges telepengedélyekkel kapcsolatos ügyeket, ellenőrzéseket végez.
- A jogszabályban meghatározott esetekben, valamint az egyébként a jegyző hatáskörébe tartozó eljáráshoz kapcsolódóan előkészíti azon hatósági bizonyítványok kiadását, amelyek nem tartoznak más osztály feladatkörébe.
- Közreműködik a mezőgazdasággal, növényvédelemmel kapcsolatos jegyzői feladatok ellátásában.
- Kiállítja és kezeli a marhalevelet, vezeti a nyilvántartást.
- Közreműködik a vadkár ügyekben, előkészíti a szakértő kijelölését, a hatósági döntés meghozatalát.
- Ellátja az elővásárlási és előhaszonbérleti jog gyakorlása érdekében az adás-vételi és a haszonbérleti szerződés hirdetményi úton történő közlésére vonatkozó jegyzői feladatokat.
- Ellátja a talált tárgyak kezelésével kapcsolatos feladatokat.
- Közreműködik a vendéglátó üzletek éjszakai nyitva tartásának rendjéről szóló önkormányzati rendeletben meghatározott feladatok ellátásában, azok döntésre való előkészítésében.
- Eljár a jegyző hatáskörébe tartozó fakivágások ügyében
- Intézi a közösségi együttélés szabályait megszegőkkel szembeni szankciókat.
- Intézi a birtokvitás ügyeket.
- Havonta összegzi az eljárások során felmerülő költségigényeket.
- Ellátja a szabálysértési bírságok közérdekű munkára történő átváltásával kapcsolatos feladatokat.
- Intézkedik a bíróság által kiszabott pénzbírság és a bíróság által megállapított egyéb pénzösszeg végrehajtásáról.
- Végrehajtja a tiltott, közösségellenes magatartás elkövetőjével szemben kiszabott közigazgatási bírságot.
- Nyilvántartást vezet a helyi földbizottságról és annak tagjairól.
- Igazolást állít ki a fiatal mezőgazdasági termelő részére, hogy életvitelszerű tartózkodási helye gazdálkodásra alkalmas.
- Előkészíti a helyi földbizottság feladatait ellátó NAK Bács-Kiskun Megyei Igazgatóságának állásfoglalásával szemben benyújtott kifogások polgármesteri hatáskörbe tartozó elbírálását.
- Előkészíti a helyi lakbér, albérleti támogatásokkal, első lakáshoz jutók támogatásával, jelzálogjog törlésével kapcsolatos döntéseket.

Elérhetőségek, feladatok jogszabályok


Anyakönyvi-Hagyatéki Csoport

A Csoport vezetője: Dr. Balázs Erika
Elérhetősége:
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. félemelet 3.
Tel.: (+36) 76/512-201; Fax: (+36) 76/513-538
E-mail: anyakonyv@kecskemet.hu

- Ellátja az anyakönyvi ügyintézés hatósági és egyes szolgáltatási feladatait az Elektronikus Anyakönyvi Rendszer használatával.
- Közreműködik a házasságkötéseknél, a bejegyzett élettársi kapcsolatok létesítésénél és a családi események szertartásainál.
- Intézi az állampolgársági esküvel kapcsolatos ügyeket, valamint a névváltoztatási kérelmeket.
- Átvezeti az anyakönyvi alapbejegyzéseket, valamint az utólagos bejegyzésekből és kijavításokból eredő adatváltozásokat a személyi adat-és lakcímnyilvántartáson.
- Intézi a hagyatéki, póthagyatéki ügyeket.
- Elvégzi a kiskorú örökösök, a gondnokoltak és gyámság alá helyezettek ingó és ingatlan vagyonának leltározását.
- Elvégzi a Hetényegyházi Kirendeltség által ellátandó feladatokat, amelyek a 6044 irányítószámú bejelentett lakóhelyen, tartózkodási helyen életvitelszerűen lakók tekintetében:
- a hagyatéki, póthagyatéki és leltározási feladatokat,
- a házasságkötéssel kapcsolatos anyakönyvi feladatokat,
- a 32. §-ban meghatározott pénzbeli és természetbeni támogatásokra vonatkozó kérelmek átvételét és a Szociálpolitikai Osztályhoz továbbítását.
- Ellátja a központi cimregiszter működtetésével, ezen belül a címmegállapítással és a címnyilvántartás vezetésével kapcsolatos feladatokat.

Elérhetőségek, feladatok jogszabályok

 
 
PROGRAMOK