2019-11-28 11:51:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2019-10-17 08:34:00 | Bővebben...
 
 
 
 
2019-10-13 15:16:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2019-10-09 14:58:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
December
 
 

 

 
H K Sz Cs P Sz V
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
 
Az összetett kereső segít Önnek abban, hogy szűkítse a keresési feltételeket. Minél több lehetőséget választ, annál nagyobb lesz a találati pontosság.  
 
Miben keressen: E-ügyintézés Városunk Önkormányzat
Tartalmazzák ezen szavak mindegyikét (pl.: "Megyei Város" azokat a találatokat sorolja fel, ahol a Megyei és a Város szavak is megtalálhatók )
Pontosan ezt a kifejezést (pl.: "Megyei Város" csak azokat a találatokat sorolja fel, ahol pontosan a Megyei Város kifejezés szerepel)
 
 
 
Megjelenés dátuma, vagy időszak
megadása esetén az időszak kezdete.
 
 
 
Időszak megadása esetén
az időszak vége.
 
Városunk
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal elérhetősége
 
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

Telefon: +36-76/513-513
Telefax: +36-76/513-538
E-mail: kecskemet@kecskemet.hu
varoshaza@kecskemet.hu
cityhall@kecskemet.hu

 
Ügyfélszolgálat
 
Telefonkönyv
 
Helyi hírek
 
Ide írja az üzenet szövegét
címzett neve

cimzett e-mail címe:

feladó neve:

feladó e-mail címe:

 
Nyomtatás
2019.10.10. csütörtök
 

Kecskeméten versenyeznek a vízművek ügyfélszolgálatosai

 
 
 

Mától (szerda) két napon át Kecskemét ad otthont a XV. Országos Ügyfélszolgálati Verseny és Értékesítési Konferenciának. A hazai vízművek egyik legnagyobb rendezvényének első napja az ügyfélszolgálatokon dolgozók megmérettetéséről szól.

Kecskemétre figyel mától a hazai vízműves szakma, ugyanis a megyeszékhelyen zajlik a XV. Országos Ügyfélszolgálati Verseny és Értékesítési Konferencia. A kétnapos rendezvénysorozat szerdán Szeberényi Gyula Tamás alpolgármester köszöntőjével indult, aki többek között arról beszélt, hogy Kecskemét számára fontosak a városban működő sikeres cégek. Olyanok, mint a BÁCSVÍZ, amely tavaly megnyerte az ügyfélszolgálatosok versenyét és így házigazdája lehet az idei megmérettetésnek.

Dr. Szalóki Szilvia a Magyar Energetikai és Közmű- szabályozási Hivatal elnökhelyettese köszöntőjében azt mondta, hogy számára azért vonzó ez a verseny, mert életszagú. Kiemelte azt is, hogy hivataluk legutóbbi elégedettségi vizsgálata alapján, a fogyasztók a vízműveknél dolgozó ügyfélszolgálatokkal a legelégedettebbek.

- Szeretek házigazda lenni, féléve készülünk a mai napra- ezzel a gondolattal nyitotta meg a rendezvényt Kurdi Viktor, a Magyar Víziközmű Szövetség elnöke, és a BÁCSVÍZ Zrt. elnök-vezérigazgatója. Mint fogalmazott nem egyszerű a helyzet most a vízművek területén, nem egyszerű kezelni a felháborodott ügyfeleket sem. Az ügyfélelégedettségi mutatók azonban még így is kimagaslóak.

A délelőtt kezdődött versenyre 17 csapat érkezett az ország különböző részeiről. A helyi vízművek ügyfélszolgálatosainak 3 fordulóban kell bizonyítaniuk. Elsőként fogyasztói panaszt kell megválaszolniuk, majd egy szakmai teszt következik, végül pedig szituációs gyakorlat során egy panaszos fogyasztó ügyét kell megoldaniuk.

A verseny zárt, a két napos rendezvénysorozat meghívott résztvevői ez idő alatt szakmai programokon vesznek részt. Holnap egész napos konferencia vár a résztvevőkre. Az előadások között a tapasztalatcsere mellett a legújabb technológiákról is szó esik majd.

 
 
 
PROGRAMOK