2020-04-17 10:40:00 | Bővebben...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Május
 
 

 

 
H K Sz Cs P Sz V
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
 
Az összetett kereső segít Önnek abban, hogy szűkítse a keresési feltételeket. Minél több lehetőséget választ, annál nagyobb lesz a találati pontosság.  
 
Miben keressen: E-ügyintézés Városunk Önkormányzat
Tartalmazzák ezen szavak mindegyikét (pl.: "Megyei Város" azokat a találatokat sorolja fel, ahol a Megyei és a Város szavak is megtalálhatók )
Pontosan ezt a kifejezést (pl.: "Megyei Város" csak azokat a találatokat sorolja fel, ahol pontosan a Megyei Város kifejezés szerepel)
 
 
 
Megjelenés dátuma, vagy időszak
megadása esetén az időszak kezdete.
 
 
 
Időszak megadása esetén
az időszak vége.
 
Városunk
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal elérhetősége
 
6000 Kecskemét, Kossuth tér 1.

Telefon: +36-76/513-513
Telefax: +36-76/513-538
E-mail: kecskemet@kecskemet.hu
varoshaza@kecskemet.hu
cityhall@kecskemet.hu

 
Ügyfélszolgálat
 
Telefonkönyv
 
Helyi hírek
 
Ide írja az üzenet szövegét
címzett neve

cimzett e-mail címe:

feladó neve:

feladó e-mail címe:

 
Nyomtatás
2020.05.11. hétfő
 

Koronavírus - HALLÓ, ITT VAGYOK! MIRŐL BESZÉLGESSÜNK?

 
 
 

Május 5-én a vírushelyzet miatti szociális távolságtartás enyhítése kapcsán elindult a CédrusNet Kecskemét Program telefonos kortárs beszélgetőtárs szolgáltatása „Halló, itt vagyok!” elnevezéssel.

Minden nap 16.00-20.00 óra között SzuperNagyi és IdősLátogató tanfolyamot végzett szenior önkéntesek várják a 76/815-039-es telefonszámon olyan idősek hívásait, akik egy jóleső, kötetlen beszélgetésre vágynak.

A CédrusNet által is működtetett Gondoskodó Szolgálat diszpécser irodájába érkező megkereséseknél érezhető volt az idősebb emberek körében a beszélgetés iránti igény, amely oldja a mostani megváltozott élethelyzet és a bezártságból adódó félelmeiket, feszültségüket és magányt. Erre a problémára figyelt fel a CédrusNet önkéntes csapata és telefonos szolgálatot szervezett.

Fontos szempont, hogy az ügyeletet biztosító szenioroknak sem kell otthonukat elhagyniuk, hiszen a veszélyhelyzetre való tekintettel a Comnica Kft. felajánlásából rövid képzés után ingyenesen használhatják a modern telefonos ügyfélszolgálati rendszert. Ezzel lehetővé vált, hogy egy időben akár többen is teljesíthessenek szolgálatot.

A CédrusNet kortársak várják az idősebb korosztály hívását.

 
 
 
PROGRAMOK