Ugrás a tartalomra
Keresés

Hozzájárulok hogy az adataimat hírlevél küldés céljából felhasználják. Elfogadom az adatkezelés tájékoztatót!

Hirdetmény ügyfélfogadási rend változásáról

I.1. Ügyfélfogadás szüneteltetése:

Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I.29.) Korm.rendelet alapján az I.2. pontban írt kivétellel szünetelteti ügyfélfogadását. Az ügyfelek ügyeiket telefonon, e-mailben, postai úton vagy elektronikusan intézhetik.


I.2. Személyes ügyintézés

1. A Szociálpolitikai Osztály, Kecskemét, Rákóczi út 3. szám alatt, személyes ügyfélfogadást biztosít gyámhatósági ügyekben, valamit települési támogatások ügyében az alábbi ügyfélfogadási rend szerint:

hétfő 8:00 - 12:00
13:00 - 16:00
kedd 8:00 - 12:00
13:00 - 16:00
szerda 8:00 - 12:00
13:00 - 16:00
csütörtök 13:00 - 16:00
péntek 8:00 - 12:00

2. Az Igazgatási Osztály, Kecskemét, Szabadság tér 2. sz. alatt, az ügyvédek számára a termőföld adásvételi és haszonbérleti szerződések, illetve közzétételi kérelmek személyes átadását biztosítja, hirdetményi közzététel céljából, az alábbi ügyfélfogadási rend szerint:

hétfő 8:00 - 10:00
kedd 8:00 - 10:00
szerda 8:00 - 10:00
csütörtök 8:00 - 10:00
 

3. A Hetényi Kirendeltség, 6044 Kecskemét, Darányi I. u. 15. szám alatt ügyfélfogadást biztosít az alábbi ügyekben és ügyfélfogadási rend szerint:

  • Tájékoztatás házasságkötéssel kapcsolatos anyakönyvi feladatokról
  • Szociális támogatások iránti kérelmek benyújtása
hétfő 8:00 - 12:00
13:00 - 16:00
szerda 8:00 - 12:00
13:00 - 16:00

A jogszabály alapján kizárólag személyesen intézhető alábbi ügyekben az ügyintézőkkel előzetesen egyeztetett időpontban biztosított a személyes ügyintézés lehetősége a Városháza Lestár tér felöli ügyfélszolgálati irodájában.

 

  • teljes hatályú apai elismerő nyilatkozat megtétele (76/513-536),
  • házasságkötés bejelentésére vonatkozó nyilatkozat megtétele (76/513-536)
  • hazai anyakönyvi ügyek (76/513-536)
  • halottivizsgálati bizonyítvány leadása (76/513-536)

Az ügyintézőkkel előzetesen egyeztetett időpontban személyes ügyfélfogadást biztosít a Városháza Lestár tér felöli ügyfélszolgálati irodájában.


5. A Jogi Osztály:

  • Az ingatlanügyletek (értékesítés, telekalakítás, használat) szerződéseinek aláírása ügyfél által (76/513-591)
  • Közterület-használattal kapcsolatos ügyintézés (76/513-525)
hétfő 8:00 - 12:00
szerda 13:00 - 16:00
6. A Várostervezési Osztály:

  • Településrendezési szerződés aláírása (76/512-218)
hétfő 13:00 - 16:00
péntek 8:00 - 12:00

7. A Közterületfenntartási és Beruházási Osztály:


Az osztály feladatkörét érintő: (76/513-584; 76/513-578; 76/513-586; 76/512-219)

  • szerződések aláírása, módosítása, átadás-átvétele
  • Megrendelések aláírása, módosítása, átadás-átvétele
  • Számlázás: számla átvétele, módosítása
  • Tervezés: tervezéssel kapcsolatos egyeztetés beruházó igényeinek és elvárásainak érvényesítése
  • Kivitelezés: kivitelezéssel kapcsolatos egyeztetés beruházó igényeinek és elvárásainak érvényesítése
  • Munkaterület átadás-átvételének lebonyolítása
  • Közútkezelői feladatokhoz kapcsolódó megbeszélések, egyeztetések
  • Jegyzőkönyvek elkészítése, aláírása, átvétele
hétfő 8:00 - 12:00
szerda 13:00 - 16:00
péntek 8:00 - 12:00

8. Az Igazgatási Osztály:

 

  • Birtokvitás és állattartással kapcsolatos ügyekben (76/513-557)
szerda 8:00 - 12:00

Személyes ügyintézés esetén kötelező az ügyfélfogadó helyiség bejáratánál elhelyezett kézfertőtlenítőszert adagoló automata használata. Személyes ügyintézés során mind az ügyintéző, mind az ügyfél részéről kötelező az orrot és szájat eltakaró maszk használata, valamint lehetőség szerint be kell tartani a megfelelő szociális távolságtartásra vonatkozó (1,5-2 méter) szabályokat.


Jelen ügyfélfogadási rendet 2021. november 09. napjától kell alkalmazni.


Az állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében kérjük szíves együttműködésüket, amelyet előre is köszönünk.

 

Kecskemét, 2021. november 9.

dr. Mayer Endre
jegyző

2021. november 9.