Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása
Projekt címe: Kecskemét Megyei Jogú Város
Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása
Azonosító szám: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01152
Kedvezményezett: Kecskemét MJV Önkormányzata
Elszámolható költség: bruttó 6.300.000 Ft
Támogatás mértéke: 100%
Projektfejlesztés kezdete: 2017.01.02.
Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása
Azonosító szám: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01152
Kedvezményezett: Kecskemét MJV Önkormányzata
Elszámolható költség: bruttó 6.300.000 Ft
Támogatás mértéke: 100%
Projektfejlesztés kezdete: 2017.01.02.
Az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII.31.) Korm. rendelet előírásai szerinti csatlakozás megvalósítása az önkormányzati ASP rendszerhez.
Az önkormányzati ASP rendszer szakrendszerekből, keretrendszerből, támogató rendszerekből, valamint az önkormányzati adattárházból épül fel. Az önkormányzati ASP rendszer szakrendszerei:
a) iratkezelő rendszer,
b) önkormányzati települési portál rendszer (opcionális csatlakozás),
c) az elektronikus ügyintézési portál rendszer, ideértve az elektronikus űrlap-szolgáltatást,
d) gazdálkodási rendszer,
e) ingatlanvagyon-kataszter rendszer,
f) önkormányzati adórendszer,
g) ipar- és kereskedelmi rendszer,
h) hagyatéki leltár rendszer.
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala még nem rendelkezik a csatlakozáshoz szükséges valamennyi eszközzel, melyek beszerzésére a projekt keretében kerül sor. Az önkormányzat a fejlesztés részeként elvégzi az IT Biztonsági Szabályzat és az Iratkezelési szabályzat felülvizsgálatát és aktualizálását. Az önkormányzati ASP rendszerhez a Belügyminiszter 2017. május 24-én kelt engedélye alapján interfész kiépítésével csatlakozik az önkormányzat.
Az önkormányzati ASP rendszer szakrendszerekből, keretrendszerből, támogató rendszerekből, valamint az önkormányzati adattárházból épül fel. Az önkormányzati ASP rendszer szakrendszerei:
a) iratkezelő rendszer,
b) önkormányzati települési portál rendszer (opcionális csatlakozás),
c) az elektronikus ügyintézési portál rendszer, ideértve az elektronikus űrlap-szolgáltatást,
d) gazdálkodási rendszer,
e) ingatlanvagyon-kataszter rendszer,
f) önkormányzati adórendszer,
g) ipar- és kereskedelmi rendszer,
h) hagyatéki leltár rendszer.
Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala még nem rendelkezik a csatlakozáshoz szükséges valamennyi eszközzel, melyek beszerzésére a projekt keretében kerül sor. Az önkormányzat a fejlesztés részeként elvégzi az IT Biztonsági Szabályzat és az Iratkezelési szabályzat felülvizsgálatát és aktualizálását. Az önkormányzati ASP rendszerhez a Belügyminiszter 2017. május 24-én kelt engedélye alapján interfész kiépítésével csatlakozik az önkormányzat.